I.Boice | Iranian Boice Community


یه پشت صحنه کوتاه و جالب از تولید قسمت هفتم منتشر شده و یه کلیپ یه دقیقه ای مخصوص سوتی ها و بلاهایی که سر یونگ هوا اومده!!!

لینک دانلود پشت صحنه قسمت هفتم:

 

لینک دانلود کلیپ مخصوص یونگ هوا:


نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت17:37---14 مهر 1393
مرسی عالی بود.
پاسخ:^_^


من
ساعت15:04---13 مهر 1393
عالی بود پشت صحنش
ممنونم!
پاسخ:^_^


زهرا
ساعت12:39---13 مهر 1393
میشه سریالایی که اعضای گروه بازی کردن( مخصوصا یونگ) و برای دانلود بذارین؟؟؟ اگرم قبلا گذاشتین میشه بگین کدوم قسمته سایته؟ مرسی
پاسخ:والا قبلا گذاشتم,از قسمت موضوعات "فیلم و سریال" رو بزنید چیزایی رو که میخواید میاره,اما از لینکاش خبر ندارم که هنوز سالمن یا نه!!


شین وو
ساعت11:23---13 مهر 1393

سلام هادی!
راستش ویندوز عوض کردم اصلا یادم نیست که رمز ورود به تالارم چنده حتی تالار گزینه باز یابی رمز رو هم نزاشته تا ایمیلم رو بدم و رمز رو دوباره بگیرم دیگه نمی تونم ورود کنم !
پاسخ:سلام,یببین رمز جدیدی رو که میخوای برام بفرست(خصوصی) تا عصر برات ردیفش می کنم.



لاله
ساعت10:59---13 مهر 1393
خیلی قشنگ بود ممون :)
پاسخ:سلام..........کجایی؟! من هنوزم منتظر زیرنویست هستما!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 12 مهر 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار,سریال جدید لی جین ووک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com